HTML

2007.09.02. 20:15 t0mmyx

Mr. Bab

5 nap "őszölésbe" forduló nyaralás után ismét folytatom gondolataim online karakterláncokba történő öntését.

"Alkotói válság": Igaz, hogy még csak nemrég indult a blog, de máris felmerült a gondolat, hogy folytassam-e. Különösebb oka nincs, elég bonyolult gondolatmenet vezetett ehhez az elképzeléshez. Lehet, hogy egyszer majd kifejtem (ha még egyáltalán létezni fog még a blog akkor :) ). Egyelőre kétesélyes a dolog.

Bab Úr: A mai napon megtekintettem a Mr. Bean's Holiday című filmet. Vegyes érzelmeket keltett bennem. Alapvetően úgy ültem le elé, hogy nem várok el túl sokat, és akkor nem érhet akkora csalódás. Végsősoron nem is ért, de azért nagyon elragadtatva sem voltam.
Voltak jó jelenetek, néha még nevettem is; de ez igen csekély dolog ahhoz képest, hogy az "alapsorozat" epizódjait sokszor végigröhögtem. Lehet, hogy a film road-movie jellegéből is adódik, hogy nem tudtak egy-egy szituációt vérbeli, kiforrott Bean-jelenetté alakítani. Néha kissé erőltetettek voltak a poénok, és viszonylag sok volt az üresjárat is humor szempontjából.
Mindent összevetve, nem érzem elpazaroltnak a filmnézéssel töltött másfél órát. A táncolós jelenet jó volt, és a "mozis rész" is tetszett a végén. Willem Dafoe is vicces volt a beképzelt művész szerepében, Atkinson egész jól hozta Mr. Beant, és a Sabine-t játszó hölgy is egész csinos.

motor

1 komment

Címkék: film bean


A bejegyzés trackback címe:

https://tommyx.blog.hu/api/trackback/id/tr69155772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volante · http://volante.blog.hu 2007.10.09. 19:38:48

A nép őrjöng, és posztot követel! :)
süti beállítások módosítása